Зміст:
Автомобіль Audi A6 Allroad – це чудове поєднання комфорту та прохідності, яке дозволяє водію та пасажирам отримувати задоволення від поїздки не тільки міськими вулицями, але й бездоріжжям. Однією з важливих характеристик, що визначають можливості автомобіля в екстремальних умовах, є відстань від днища автомобіля до дорожнього покриття.
У Audi A6 Allroad встановлений один із найвищих кліренсів у своєму класі – близько 185 мм. Ця характеристика забезпечує автомобілю відмінну прохідність в умовах бездоріжжя та дозволяє без проблем долати перешкоди, такі як каміння, нерівності та просіки. Завдяки цьому, власники Audi A6 Allroad можуть почуватися впевнено та комфортно на будь-яких дорогах.
Кількість кліренсу Audi A6 Allroad можна регулювати в залежності від поточних умов. У режимі «Comfort» автомобіль має стандартну відстань від дороги, що забезпечує найкращу аеродинаміку та економічність. У режимі Allroad кліренс збільшується, що дозволяє легко долати перешкоди на бездоріжжі. У режимі «Offroad» кліренс ще більше збільшується і дозволяє автомобілю проходити найскладнішими дорогами, де немає дорожніх покриттів.
Модель | Кліренс (мм) |
---|---|
Audi A6 Allroad | 139 |
У чому різниця між Allroad та Quattro?
Audi A4 Allroad Quattro). Ця модифікація відрізняється від оригінальної моделі стандартною постійною повнопривідною трансмісією, пневматичною підвіскою, великим дорожнім просвітом, а також збільшеними та захищеними передніми та задніми крилами.
Який кліренс у Audi А6?
139 мм Дорожній просвіт у базовому положенні дорівнює 139 мм. Цей показник на 45 мм більший, ніж у звичайного універсала моделі. Якщо автомобіль рухається зі швидкістю понад 120 км/год, відстань до землі скоротиться до 124 мм. У режимі Offroad (можна використовувати на швидкості до 80 км/год) кузов піднімається до 169 мм.
Який кліренс у Audi А4 Олроуд?
Висота дорожнього просвіту Audi A4 allroad quattro складає 180 мм.
Чому у Audi кращий повний привід?
В Audi використовують постійний повний привід з диференціалом Torsen (TORque SENsing – крутний момент, що відчуває). Це механічний диференціал, що самоблокується, в якому застосовано складний набір черв'ячних шестерень.. Він включає ведомі черв'якові колеса і провідні черв'якові шестерні.