Яка ШРУС частіше ламається: причини та способи виправлення

В автомобільній індустрії існує безліч різних деталей, і кожна з них схильна до зносу і поломок. Однією з таких деталей є ШРУС – шарнірний рівноважний вузол приводу, який відповідає за передачу моменту, що крутить, від коробки передач на передні колеса автомобіля. Однак, не всі ШРУСи створені рівними, і деякі з них схильні до частих поломок.

Найбільш поширеним типом ШРУСу, що виходить з ладу, є ШРУС зі сферичним шаровим шарніром. Цей тип ШРУС має сферичну колісну вилку, яка з'єднується з піввіссю, і він зазвичай встановлюється на автомобілях з переднім приводом. Однак, сферичний кульовий шарнір у ШРУС піддається значному зносу через високе навантаження і тертя, що призводить до його деформації та поломки.

Також є інший тип ШРУС, який страждає від поломок – ШРУС зі ступичним підшипником. Цей тип ШРУС часто використовується в задньому приводі автомобілів і має ступичний підшипник замість сферичного шарового шарніра. Однак, ступичний підшипник також схильний до поломки через високі навантаження і тертя. Часто причиною поломки ступичного підшипника є його пошкодження через неправильну експлуатацію або неправильну установку.

Який ШРУС частіше виходить з ладу
Марка автомобіляМодель автомобіляРік випускуТип ШРУС
ToyotaCorolla2010Внутрішній ШРУС
BMW3 Series2015Зовнішній ШРУС
VolkswagenGolf2012Зовнішній ШРУС
MercedesC-Class2014Внутрішній ШРУС

Зовнішній ШРУС навантажений значно більше, ніж внутрішній, отже, він частіше виходить з ладу.11 квіт. 2016 р.

Як дізнатися який ШРУС вийшов з ладу?

Визначення несправного зовнішнього ШРУСу Виверніть кермо максимально ліворуч або праворуч і різко почніть рух. Якщо хрускіт з'являється, коли колеса повернуті вліво, значить проблема в лівій зовнішній гранаті. Якщо стукати починає, коли кермо вивернути праворуч, займатися потрібно правим зовнішнім шарніром.

Скільки в середньому ходить ШРУС?

За нормальних умов експлуатації ця деталь ходить від 100 000 км.

Який ШРУС краще поставити?

Якщо вам дозволяють фінанси, беріть ШРУС від SKF (Швеція), Cifam, Metelli (Італія) та Spidan (Німеччина). Це найякісніші та довговічніші шарніри, які часто служать понад гарантійний пробіг. Також дуже хороші такі: Mapco, Meyle, Ruville (Німеччина), LPR (Італія).

Скільки служить внутрішній ШРУС?

При правильній експлуатації ця деталь здатна без проблем відпрацювати 100…200 тисяч кілометрів пробігу. Деякі автовиробники стверджують, що ресурс ШРУСу можна порівняти з терміном життя самого автомобіля.