Що не можна робити з ДСГ: основні помилки в експлуатації

Двозчепний гідродинамічний автоматичний трансмісійний вузол (ДСГ) – це прилад, який забезпечує плавні перемикання передач та комфортну їзду. Однак, існують певні речі, які не рекомендується робити з ДСГ, щоб уникнути поломок та проблем у роботі автомобіля.

По-перше, не рекомендується довго уповільнювати швидкість і пересуватися на малих обертах двигуна. Це може спричинити знос зчеплення та пошкодження коробки передач. ДСГ працює найбільше ефективно при нормальних оборотах двигуна, тому важливо підтримувати оптимальну швидкість і передачу.

По-друге, не рекомендується різко прискорюватися з високої швидкості або під час перемикання на спортивний режим. Це може спричинити перегрів трансмісії та збільшений знос деталей. Натомість рекомендується поступово збільшувати швидкість і використовувати правильні режими передачі відповідно до дорожніх умов.

По-третє, не рекомендується довго їздити у режимі "фортеці". Цей режим призначений для економічної їзди, але тривале використання може спричинити зайве нагрівання та знос ДСГ. Рекомендується періодично перемикатися на інші режими передачі підтримки нормальної роботи трансмісії.

Що не можна робити з ДСГ
ДіяНаслідки
1Включати неповністю зупинившисьПошкодження трансмісії, зниження ресурсу ДСГ
2Перемикатися на "нейтраль" під час рухуПідвищується ризик втрати керування над автомобілем, утруднюється гальмування
3Різко гальмувати під час перемикання передачПереборкання з енергією при перемиканні, пошкодження трансмісії, зниження ресурсу ДСГ
4Ігнорувати попередження про несправності системиЗбільшується ризик поломки ДСГ, можливі поломки інших систем та вузлів автомобіля
5Міняти масло в ДСГ необхідним термінамЗбільшується ризик поломки ДСГ, знижується ресурс системи
6Не дотримуватись правил експлуатації ДСГЗнижується ресурс системи, можливі поломки та збої
7Встановлювати сумнівне чи неоригінальне обладнання та запчастиниЗбільшується ризик поломки ДСГ, знижується надійність, можливі поломки інших систем та вузлів автомобіля

Що не любить коробка DSG?

Звідси й типові недоліки: більш грубі, некомфортні перемикання та швидке зношування дисків зчеплень. Семиступінчастий робот DSG має дві важливі моделі. Рання отримала індекс 0АМ, а пізня і досі носить позначення 0CV, незважаючи на численні наступні нововведення.

Як правильно їздити на DSG?

Слід задіяти "ручник", одночасно утримуючи педаль гальма. Потім важіль коробки перетворюється на положення «N» і відпускається педаль гальма. Далі одночасно з натисканням педалі гальма важіль фіксується у положенні «Р». Не сприяє довговічності коробки DSG агресивний стиль водіння.

Як зрозуміти що ДСГ вмирає?

Основні ознаки поломки

  • Хрускіт, стукіт, скрегіт або інші сторонні шуми, в моменти перемикання швидкостей;
  • Неплавне торкання автомобіля, ривки та поштовхи під час старту;
  • Стійкий запах гару;
  • Сильна вібрація по кузову на початку руху, або розгоні на 2 передачі.