Двозчепний гідродинамічний автоматичний трансмісійний вузол (ДСГ) – це прилад, який забезпечує плавні перемикання передач та комфортну їзду. Однак, існують певні речі, які не рекомендується робити з ДСГ, щоб уникнути поломок та проблем у роботі автомобіля.
По-перше, не рекомендується довго уповільнювати швидкість і пересуватися на малих обертах двигуна. Це може спричинити знос зчеплення та пошкодження коробки передач. ДСГ працює найбільше ефективно при нормальних оборотах двигуна, тому важливо підтримувати оптимальну швидкість і передачу.
По-друге, не рекомендується різко прискорюватися з високої швидкості або під час перемикання на спортивний режим. Це може спричинити перегрів трансмісії та збільшений знос деталей. Натомість рекомендується поступово збільшувати швидкість і використовувати правильні режими передачі відповідно до дорожніх умов.
По-третє, не рекомендується довго їздити у режимі "фортеці". Цей режим призначений для економічної їзди, але тривале використання може спричинити зайве нагрівання та знос ДСГ. Рекомендується періодично перемикатися на інші режими передачі підтримки нормальної роботи трансмісії.
№ | Дія | Наслідки |
---|---|---|
1 | Включати неповністю зупинившись | Пошкодження трансмісії, зниження ресурсу ДСГ |
2 | Перемикатися на "нейтраль" під час руху | Підвищується ризик втрати керування над автомобілем, утруднюється гальмування |
3 | Різко гальмувати під час перемикання передач | Переборкання з енергією при перемиканні, пошкодження трансмісії, зниження ресурсу ДСГ |
4 | Ігнорувати попередження про несправності системи | Збільшується ризик поломки ДСГ, можливі поломки інших систем та вузлів автомобіля |
5 | Міняти масло в ДСГ необхідним термінам | Збільшується ризик поломки ДСГ, знижується ресурс системи |
6 | Не дотримуватись правил експлуатації ДСГ | Знижується ресурс системи, можливі поломки та збої |
7 | Встановлювати сумнівне чи неоригінальне обладнання та запчастини | Збільшується ризик поломки ДСГ, знижується надійність, можливі поломки інших систем та вузлів автомобіля |
Що не любить коробка DSG?
Звідси й типові недоліки: більш грубі, некомфортні перемикання та швидке зношування дисків зчеплень. Семиступінчастий робот DSG має дві важливі моделі. Рання отримала індекс 0АМ, а пізня і досі носить позначення 0CV, незважаючи на численні наступні нововведення.
Як правильно їздити на DSG?
Слід задіяти "ручник", одночасно утримуючи педаль гальма. Потім важіль коробки перетворюється на положення «N» і відпускається педаль гальма. Далі одночасно з натисканням педалі гальма важіль фіксується у положенні «Р». Не сприяє довговічності коробки DSG агресивний стиль водіння.
Як зрозуміти що ДСГ вмирає?
Основні ознаки поломки
- Хрускіт, стукіт, скрегіт або інші сторонні шуми, в моменти перемикання швидкостей;
- Неплавне торкання автомобіля, ривки та поштовхи під час старту;
- Стійкий запах гару;
- Сильна вібрація по кузову на початку руху, або розгоні на 2 передачі.